Należy w pierwszej kolejności skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo, w celu wstępnego omówienia lub opisania danej usługi jakią jestesmy zainteresowani. Odpowiemy na wszystkie pytania związane z zakupem.
Standardowo po omówieniu tematu związanego z zakupem, wysyłamy do klienta mailowo formularz zamówienia, w którym wyszczególnione są płatności za usługi lub konkretny produkt. Realizację zamówienia rozpoczynamy w momencie wpłaty 30% lub połowy kwoty, a po jego zakończeniu pozostałą część
krok 1: kontakt z nami tel / mail w celu ustalenia spotkania (w siedzibie firmy lub w wyznaczonym miejscu przez klienta)
krok 2 na pierwszym spotkaniu ustalenie usługi , zdjęcie miary, wybór tkaniny oraz omówienie formy płatności
krok 3 drugie spotkanie dostarczenie gotowego produktu lub 1 miara ubrania w szyciu typu bespoke( zawsze 2, 3 miary)
krok4 końcowa realizacja zamówienia przez wysłanie produktu kurierem lub dostarczenie osobiście
spotkanie jest najlepszą formą na omówienie i zapoznanie się ze świadczonymi przez nas usługami, wyborem materiałów oraz udzieleniem odpowiedzi na wszystkie pytania.
Jesli został zakupiony dany produkt zwroty są realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w ustawie o konsumentach. Zwroty możemy wymienić na inny produkt lub dokonać korekt, naprawy np zmiany dopasowania danego ubioru, naprawy zerwania nici, szwu, pęknięcia guzika itp. Na całej drodze szycia miarowego klient cały czas uczestniczy w powstawaniu dla siebie danego garnituru koszuli spodni. Poszczególne etapy szycia, i powstawania odzieży dają bezpieczeństwo, zmian które mogą byc wprowadzone bez wpływu na pogorszenie jakości danej odzieży. Daje to gwarancję zadowolenia zamówionej odzieży.
Czas realizacji od 2 do 4 tygodni
Tak zamówienie klienta możemy zrealizować jako prezent w danym przedziale czasowym
Tak, standardowo wystawiamy fakturę VAT